Мета – активізувати у керівників гуртків переосмислення їх власної педагогічної позиції й надати їм можливість в ігровій ролі встати на іншу точку зору з питань пріоритетності в закладі того або іншого педагогічного стилю.
Учасники у довільному порядку розділені на дві основні граючі групи приблизно по двадцять людей кожна. Одна група представляє доводи « за», а інша – «проти» запропонованих організаторами гри педагогічних принципів.
Виступи від кожної групи проходили по черзі. На кожний виступ виділялося по одній хвилині. Таким чином, у ході гри змогли виступити всі учасники. Третьою групою може бути «експертна рада», що складається з п'яти осіб, яка оцінювала аргументованість виступів з боку «за» і з боку «проти» за такими параметрами: знання з психологічної науки, бажання зрозуміти внутрішній світ дитини, факти з особистого педагогічного досвіду, посилання на досягнення передового педагогічного досвіду, турбота про майбутнє України й людства.
Необхідність опонувати, висувати контраргументи дозволяє активізувати миследіяльність педагогів й стимулює переосмислення ними їх власної педагогічної позиції.
Питання для обговорення:
1. Чим більше діти беруть участь у творчих справах ЦДЮТ, тим складніше вони освоюють знання на уроках в школі;
2. Виховують знання, а вільне спілкування у творчій діяльності тільки заважає засвоювати міцні знання з навчального предмету;
3. Керівники гуртків не повинні освоювати нові психолого-педагогічні технології, оскільки гуртківцям це однаково ніякий користі не принесе, а для педагогів – зайві турботи;
4. Навчальна програма важливіше особистісних проблем вихованців;
5. Сучасний позашкільний заклад не готую вихованців до реального життя;
7. Усе, що відбувається на педагогічних нарадах, – порожня балаканина;
8. Керівнику гуртка не потрібно проводити регулярний і ретельний аналіз своєї педагогічної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар